Hoe voeg ik een gebruiker toe of verwijder ik deze?

U kunt meerdere gebruikers toegang geven tot Cliëntenlogin. Alleen hoofdgebruikers kunnen andere gebruikers toevoegen.

Gebruiker toevoegen

  1. Klik links op Instellingen en klik vervolgens Gebruikers
  2. Klik op 'Gebruiker toevoegen'.
  3. Voer de naam, het e-mailadres, het telefoonnummer en de professie in en upload eventueel een profielfoto.

    Stel ook in of de nieuwe gebruiker zichtbaar moet zijn in het professionals adresboek.

  4. Klik op 'Volgende'.
  5. Laat de wachtwoordvelden leeg zodat de gebruiker zelf een wachtwoord kan instellen.

    Vink aan of de nieuwe gebruiker een Hoofdgebruiker is (dit betekent dat de gebruiker alle cliënten kan zien en alle instellingen kan wijzigen.

  6. Klik op 'Volgende'.
  7. Stel de gewenste notificaties in en klik tot slot op 'Opslaan'.

De gebruiker ontvangt nu een e-mail en kan hiermee zelf een wachtwoord instellen.

Gebruiker verwijderen

  • Klik links op Instellingen en klik vervolgens Gebruikers
  • Klik achter de naam van de gebruiker op 'Wijzig'.
  • Klik op de 'Verwijder' knop om de gebruiker te verwijderen. Na het verwijderen heeft de gebruiker geen toegang meer tot de Cliëntenlogin.

Uitleg Hoofdgebruiker

Bij elke gebruiker kan ervoor gekozen worden om de gebruiker hoofdgebruiker te maken. Een hoofdgebruiker kan andere gebruikers aanmaken en verwijderen, altijd alle cliëntdossiers inzien en alle instellingen en het abonnement wijzigen.

Nog hulp nodig? Contact Contact