E-mails wijzigen
U kunt de e-mailsjablonen die het systeem stuurt zelf aanpassen.
E-mailsjablonen aanpassen
- Ga naar Instellingen > Sjablonen
- Klik rechts op "E-mail /Bericht sjablonen"
- Klik op "Wijzig" achter het sjabloon dat u wilt aanpassen.
- Wijzig de e-mail naar eigen inzicht en voeg eventueel een bijlage toe.
- De teksten die tussen [ ] staan worden automatisch ingevuld. Zo wordt [clientnaam] automatisch gevuld met de naam van de cliënt aan wie deze mail verstuurd wordt. Via de knop "+ Gegevens invoegen" kunt u deze velden invoegen.
- Klik bovenaan op "Voorbeeld" om een voorbeeld van de e-mail zoals deze naar de client wordt verzonden te bekijken.
- Klik na het aanpassen van een e-mail op "Opslaan".
E-mail handtekening instellen
U kunt een standaard handtekening aanmaken die onder de verschillende e-mailsjablonen gebruikt kan worden. In deze handtekening kunt u ook het praktijklogo toevoegen.
- Ga naar Instellingen > E-mail
- Klik rechts op Algemeen
Bij het onderdeel "E-mail handtekening" wijzigt u de standaard e-mail handtekening.
- Om de e-mail handtekening onderaan een e-mail te gebruiken voegt u [e-mail handtekening] toe onder aan een e-mailsjabloon.
Aanspreekvorm cliënten aanpassen
- Ga naar Instellingen > E-mail
- Klik rechts op "Notatie cliëntnaam"
Stel de gewenste aanspreekvorm in. Deze zal gebruikt worden in de e-mails op de plek waar [clientnaam] staat.