E-mails wijzigen

U kunt de e-mailsjablonen die het systeem stuurt zelf aanpassen.

E-mailsjablonen aanpassen

  1. Ga naar Instellingen > Sjablonen
  2. Klik rechts op "E-mail /Bericht sjablonen"
  3. Klik op "Wijzig" achter het sjabloon dat u wilt aanpassen.
  4. Wijzig de e-mail naar eigen inzicht en voeg eventueel een bijlage toe.
  5. De teksten die tussen [  ] staan worden automatisch ingevuld. Zo wordt [clientnaam] automatisch gevuld met de naam van de cliënt aan wie deze mail verstuurd wordt. Via de knop "+ Gegevens invoegen" kunt u deze velden invoegen.
  6. Klik bovenaan op "Voorbeeld" om een voorbeeld van de e-mail zoals deze naar de client wordt verzonden te bekijken.
  7. Klik na het aanpassen van een e-mail op "Opslaan".

E-mail handtekening instellen

U kunt een standaard handtekening aanmaken die onder de verschillende e-mailsjablonen gebruikt kan worden. In deze handtekening kunt u ook het praktijklogo toevoegen.

  1. Ga naar Instellingen > E-mail
  2. Klik rechts op Algemeen
  3. Bij het onderdeel "E-mail handtekening" wijzigt u de standaard e-mail handtekening.

  4. Om de e-mail handtekening onderaan een e-mail te gebruiken voegt u [e-mail handtekening] toe onder aan een e-mailsjabloon.

Aanspreekvorm cliënten aanpassen

  1. Ga naar Instellingen > E-mail
  2. Klik rechts op "Notatie cliëntnaam"
  3. Stel de gewenste aanspreekvorm in. Deze zal gebruikt worden in de e-mails op de plek waar [clientnaam] staat. 

Nog hulp nodig? Contact Contact