Contactformulier op uw website zetten

Het is mogelijk om een beveiligd contactformulier op uw website te zetten. Op deze manier kunnen bezoekers beveiligd via Cliëntenlogin een bericht sturen, zonder dat ze een account nodig hebben. In dit artikel wordt uitgelegd hoe u het contactformulier op uw website kunt zetten.

Bij het e-Health abonnement is het mogelijk om hier ook een vragenformulier aan te koppelen.

Contactformulier instellen

  1. Ga naar Instellingen -> Algemeen -> Contactformulieren -> Contactformulieren.
  2. Kies een ontvanger van het contactformulier (bij meerdere gebruikers kan het contactformulier aan een specifieke gebruiker gekoppeld worden.)
  3. Voeg eventueel een vragenformulier toe aan het contactformulier. (Alleen bij het e-Health abonnement.)
  4. Met de vinkjes kan het berichtenveld wel of niet getoond worden en een telefoonnummer verplicht worden.

Contactformulier tonen op uw website

  1. Kopieer de link bij 'Link'. Deze kan achter een knop op uw website geplaatst worden.
  2. Of klik op 'iframe' en kopieer de iframe code. Met het iframe kan het contactformulier in een pagina op uw website geïnteresseerd worden.
  3. U kunt de link of iframe code sturen naar uw websitebouwer zodat deze het contactformulier op uw website kan plaatsen.
  4. De link en iframe code zijn gebaseerd op de unieke combinatie aan gekozen opties. Indien u een optie wijzigt, krijgt u een andere link en iframe code. Deze dienen dan dus ook opnieuw op de website geplaatst te worden.
  5. Op deze manier is het ook mogelijk om verschillende contactformulieren aan uw website toe te voegen. Na het aanpassen van de opties blijven de link en iframe code van de eerder gekozen combinatie werken. Zo kunnen de links of iframe codes van verschillende combinaties tegelijkertijd op uw website staan.

Nog hulp nodig? Contact Contact