Mailing 7-11-2023

Zoals 3 weken geleden aangekondigd willen we u graag nader informeren over de overgang naar Cliëntenlogin 2.0.

Allereerst zal ik mij en MijnDiAd kort voorstellen: ik ben Jorin van der Velden, één van de mede-eigenaren van MijnDiAd. Ik heb een achtergrond in de Gezondheidszorgtechnologie. Ik vervul graag de brugfunctie tussen zorg en ICT. Mijn 2 compagnons (Roel en Arwin) hebben een achtergrond in de softwareontwikkeling. We hebben daarnaast een vast support-team van 4 mensen die de klanten ondersteunen bij het gebruik van de software die we aanbieden.

Sinds 2015 ontwikkelen wij software voor kleine praktijken in de paramedische zorg. We zijn gevestigd in Nijmegen en onderscheiden ons door zo gebruiksvriendelijk mogelijke software voor praktijken te ontwikkelen. De praktijksoftware is ontwikkeld om de dagelijkse praktijkadministratie bij te houden. De praktijksoftware omvat praktijkagenda, dossiervoering en facturatie.

Met Cliëntenlogin 2.0 willen we ons meer gaan richten op eHealth. We hebben op basis van onze software de huidige Cliëntenlogin nagebouwd. Deze Cliëntenlogin 2.0 lijkt op de huidige versie, met direct al een aantal verbeteringen. Op 8 december wordt u naar deze nieuwe versie overgezet.

In dit bericht wil ik u graag de eerste informatie sturen over deze overgang. De komende weken zult u een aantal berichten ontvangen met concretere informatie en wat we van u verwachten.

Overgang op 8 december

Wij starten op 8 december om 14.00 met het overzetten van alle data. Dit betekent dat u vanaf dat moment geen toegang meer heeft tot Cliëntenlogin 1.0. Wij gaan dan aan de slag om alle gegevens uit uw huidige Cliëntenlogin te importeren in de 2.0 versie.

Uw cliënten zullen vanaf vrijdag 8 december 14.00 ook geen toegang meer hebben tot Cliëntenlogin 1.0.

Videochat – actie vereist

De videochat van WeSeeDo is in de 2.0 geïntegreerd in de Cliëntenlogin. Dit betekent dat de afspraken direct in Cliëntenlogin gemaakt kunnen worden en ook vanuit de Cliëntenlogin worden gestart.

Uw huidige login van WeSeeDo vervalt vanaf 9 december.

Videogesprekken die na 8 december plaatsvinden dien je daarom niet via WeSeeDo in te plannen. Noteer deze videogesprekken en plan ze vanuit de nieuwe versie (dit kan vanaf 9 december).

Websitekoppelingen – actie vereist

Indien u gebruik maakt van de websitekoppeling om veilig formulieren in te laten vullen zijn er een aantal acties nodig om de formulieren vanaf 9 december in Cliëntenlogin 2.0 uit te laten komen. Concrete informatie hierover volgt nog. Het is echter belangrijk om ten tijde van de overgang toegang te hebben tot het beheersysteem van uw website. Op de website zullen namelijk een aantal aanpassing nodig zijn.

Nieuwe voorwaarden – ter info

MijnDiAd B.V. is de nieuwe organisatie waar u de Cliëntenlogin afneemt. Via onderstaande links kunt u nu al de actuele voorwaarden bekijken. Na de eerste keer inloggen in de 2.0 versie wordt u gevraagd akkoord te gaan met de Privacyverklaring, Algemene voorwaarden en Verwerkersovereenkomst. Dit wordt volledig digitaal geregeld.

Bekijk verwerkersovereenkomst

Bekijk privacyverklaring

Bekijk algemene voorwaarden

Vragen

Mocht u nu al vragen hebben, dan kunt u antwoorden op deze mail.

Met vriendelijke groet,

Jorin van der Velden

Nog hulp nodig? Contact Contact