Mailing 30-11-2023

Hierbij de 3e mailing over de overgang van de Cliëntenlogin naar de 2.0 versie. Mocht u de eerdere mailingen gemist hebben, deze zijn na te lezen via de volgende links:

Eerste mailing 7-11-2023

Tweede mailing 21-11-2023

In dit bericht wil ik u graag meer informatie sturen over de overgang op vrijdag 8 december.

Websitekoppelingen - formulieren

Als u gebruik maakt van de websitekoppelingen, dan is er een actie op uw website vereist. Gebruikt u geen websitekoppeling, lees dan hieronder verder bij 'Overgang op 8 december'.

De huidige formulieren op uw website die uitkomen in Cliëntenlogin 1.0 zullen vanaf 8 december 14.00 niet meer werken.

Indien uw website in beheer is bij Je Praktijk Online, dan hoeft u niets te doen. Zij regelen voor u dat het op uw website wordt aangepast.

Als u gebruik maakt van de websitekoppelingen en u beheert uw website zelf, dan ontvangt u volgende week (naar verwachting op 5 december) de instructies om uw website aan te passen. Deze aanpassing dient dan bij voorkeur op 8 december rond 15.00 doorgevoerd te worden.

Zodra de aanpassing op uw website is doorgevoerd zal er op de plekken waar de nieuwe code is geplaatst een onderhoudsmelding getoond worden zolang wij bezig zijn met de overgang naar de 2.0 versie.

Als de overgang naar de 2.0 versie is afgerond (naar verwachting op 8 december laat op de avond) zullen de nieuwe formulieren automatisch tonen op uw website en zullen de ingevulde formulieren uitkomen in Cliëntenlogin 2.0.

Verschillen 1.0 en 2.0 versie

Een aantal functies zullen een andere werking hebben dan u gewend bent. Het overzicht  van de verschillen staat in de nieuwe kennisbank: Verschillen tussen 1.0 en 2.0.

Overgang op 8 december - herhaling

Wij starten op 8 december om 14.00 met het overzetten van alle data. Dit betekent dat u en uw cliënten vanaf dat moment geen toegang meer hebben tot Cliëntenlogin 1.0. Wij gaan dan aan de slag om alle gegevens uit uw huidige Cliëntenlogin te importeren in de 2.0 versie.

Als wij klaar zijn met de import (naar verwachting 8 december laat op de avond), ontvangt u een e-mail. Om toegang te krijgen tot Cliëntenlogin 2.0 dient u een aantal stappen te doorlopen:

  1. Via de link in de e-mail een nieuw wachtwoord instellen zodat u weer toegang heeft tot Cliëntenlogin 2.0.
  2. Akkoord gaan met de verwerkersovereenkomst, algemene voorwaarden, privacyverklaring en automatische incasso.

Vanaf het moment dat u deze stappen heeft doorlopen maakt u automatisch gebruik van de nieuwe versie als u naar de link gaat om in te loggen.

Cliënten

Nadat wij alle data geïmporteerd hebben zal er op het inlogscherm een melding komen te staan dat er eenmalig een nieuw wachtwoord ingesteld dient te worden. Cliënten kunnen dan hun e-mailadres invoeren waarna ze een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Nadat ze dit gedaan hebben maken ze ook gebruik van Cliëntenlogin 2.0.

Cliënten ontvangen geen automatische mail over de overgang naar Cliëntenlogin 2.0. We raden u aan uw actieve cliënten te informeren over de nieuwe versie in de eerste week van december.

Nog hulp nodig? Contact Contact