Mailing 21-11-2023
Hierbij de 2e mailing over de overgang van de Cliëntenlogin naar de 2.0 versie. Mocht u de eerste mailing gemist hebben, deze is na te lezen via de volgende link: Eerste mailing 7-11-2023
In dit bericht wil ik u graag meer informatie sturen over de overgang en de tarieven.
Overgang op 8 december
Wij starten op 8 december om 14.00 met het overzetten van alle data. Dit betekent dat u en uw cliënten vanaf dat moment geen toegang meer hebben tot Cliëntenlogin 1.0. Wij gaan dan aan de slag om alle gegevens uit uw huidige Cliëntenlogin te importeren in de 2.0 versie.
Als wij klaar zijn met de import (naar verwachting 8 december laat op de avond), ontvangt u een e-mail. Om toegang te krijgen tot Cliëntenlogin 2.0 dient u een aantal stappen te doorlopen:
- Via de link in de e-mail een nieuw wachtwoord instellen zodat u weer toegang heeft tot Cliëntenlogin 2.0.
- Akkoord gaan met de verwerkersovereenkomst, algemene voorwaarden, privacyverklaring en automatische incasso.
Vanaf het moment dat u deze stappen heeft doorlopen maakt u automatisch gebruik van de nieuwe versie als u naar de link gaat om in te loggen.
Cliënten
Nadat wij alle data geïmporteerd hebben zal er op het inlogscherm een melding komen te staan dat er eenmalig een nieuw wachtwoord ingesteld dient te worden. Cliënten kunnen dan hun e-mailadres invoeren waarna ze een e-mail ontvangen met een link om een nieuw wachtwoord in te stellen. Nadat ze dit gedaan hebben maken ze ook gebruik van Cliëntenlogin 2.0.
Cliënten ontvangen geen automatische mail over de overgang naar Cliëntenlogin 2.0. We raden u aan uw actieve cliënten te informeren over de nieuwe versie in de eerste week van december.
Tarieven Cliëntenlogin 2.0
Om u te laten wennen aan de 2.0 versie en vanwege de mogelijke overlast die de overgang met zich meebrengt brengen wij tot 1 april 2024 geen kosten in rekening.
Op 1 april 2024 zult u de eerste maandfactuur ontvangen van MijnDiAd, u betaalt dan een jaar lang hetzelfde tarief als u nu betaalt (tot en met 31 maart 2025).
Videochat – actie vereist
De videochat van WeSeeDo is in de nieuwe versie geïntegreerd in de Cliëntenlogin. Dit betekent dat u altijd een afspraak maakt in Cliëntenlogin 2.0 voor een videochat. Op het afgesproken tijdstip start u de videochat vanuit de Cliëntenlogin.
Uw huidige login van WeSeeDo vervalt vanaf 9 december.
Heeft u nog afspraken in WeSeeDo gepland staan, zorg dan dat u de gesprekken die na 8 december plaatsvinden niet via WeSeeDo inplant. Noteer deze videogesprekken en plan ze vanuit de nieuwe versie (dit kan vanaf 9 december).
Verschillen 1.0 en 2.0 versie
Een aantal functies zullen een andere werking hebben dan u gewend bent. We maken een overzicht van de verschillen in de nieuwe kennisbank: Verschillen tussen 1.0 en 2.0.
Dit overzicht zal de komende weken verder worden bijgewerkt.